Het is altijd vervelend te horen als iemand een klacht heeft over onze dienstverlening. Klachten zijn er om opgelost te worden en onze dienstverlening verder te verbeteren.
Om uw klacht kenbaar te maken kunt u een e-mail sturen naar info@taxustaxi.nl. Tijdens het taxusseizoen nemen wij uw klacht binnen twee werkdagen op. Daarbuiten kan dit maximaal vijf werkdagen duren. Mocht het toch meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Wanneer u dit niet op prijs stelt, kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling Bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk, waar Taxus Taxi bij is aangesloten.
Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Unie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.